Bloggen har 1 års fødselsdag !


I dag er det præcis ét år siden, jeg skrev det første indlæg på bloggen. - og hvor er det egentlig vildt at tænke på.
I anledning af bloggens fødselsdag har Politikens Forlag og Low Carb Store sponsoreret en Give Away hvor en heldig læser vinder et gavekort på 200 kr til Low Carb Store og en anden heldig læser vinder bogen "Skyhøj Forbrænding" af den vanvittigt inspirerende Anna Bogdanova. Hvis du ikke ved hvem Anna er, så kan jeg fortælle at hun (formentlig) er hovedårsag til at bla. Frk. Sveske og Vikki fra Fedtkanten.dk er gået mindre low carb og mindre high fat i gennem de sidste måneder. Det samme er egentlig også sket for mig, men mere om det en anden dag.

For at deltage i konkurrencen skal du enten:


Gør du begge dele får du to lodder i konkurrencen, da jeg trækker en vinder på bloggen og en vinder på Instagram!
Notér i øvrigt gerne hvad du helst vil vinde!

Konkurrencen slutter søndag d. 10. august og vinderne offentliggøres her på Bloggen og på Instagram mandag d. 11. august.

OBS! Kan du af en eller anden grund ikke kommentere på dette indlæg, så send mig din kommentar i en mail på denomvendteverden@hotmail.com.